W związku z realizacją Programu priorytetowego NFOŚiGW: „Ogólnopolski program finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest” poniżej znajduje się dokumentacja niezbędna do wnioskowania o dofinansowanie i rozliczenia zadania - formularz wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami i dokumenty niezbędne do wypłaty dotacji i rozliczenia zadania, a także poradnik dla Beneficjentów Programu.
Przypominamy, że realizację zadania należy zakończyć do dnia 30 września 2019 r. Następnie w terminie do 7 października 2019 r. należy złożyć w Funduszu wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami, co umożliwi podpisanie umowy dotacji oraz wypłatę dotacji i rozliczenie zadania.
Aktualne dokumenty Programu:
- Wniosek o dofinansowanie
- Wykaz załączników do wniosku o dofinansowanie
- Oświadczenie o realizacji zadania zgodnie z przepisami prawa budowlanego
- Karta efektu rzeczowego i ekologicznego zadania
- Zbiorcze zestawienie kart przekazania odpadów
- Sprawozdanie
- Wytyczne NFOŚiGW w zakresie realizacji przedsięwzięć polegających na usuwaniu wyrobów zawierających azbest - ze środków NFOŚiGW – WFOŚiGW
- Wniosek o wypłatę dotacji
- Rozliczenie końcowe
- Azbest 2019 – poradnik