Beta

Nabór wniosków od 12.12.2024 - Powódź

Wymagana dokumentacja w Programie Priorytetowym „Czyste Powietrze” obowiązująca od dnia 12 grudnia 2024 r.

DLA BENEFICJENTÓW, DOTKNIĘTYCH SKUTKAMI POWODZI, KTÓRA WYSTĄPIŁA WE WRZEŚNIU 2024 R.

I.

Program Priorytetowy Czyste Powietrze obowiązujący od dnia 12.12.2024 r.

PDF!
 

1. Załącznik nr 1 do Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

PDF!
 

2. Załącznik nr 2 do Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

PDF!
 

2a. Załącznik nr 2a do Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

PDF!
 

2b. Załącznik nr 2b do Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

PDF!
II.

Regulamin naboru wniosków o dofinansowanie przedsięwzięć w formie dotacji w ramach Części 4) Programu Priorytetowego „Czyste Powietrze”.

PDF!
 

1. Wniosek o dofinansowanie w formie dotacji w ramach 4) Części.

 
 

Wniosek należy wypełnić po zalogowaniu się na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl

 
 

a. Oświadczenie Wnioskodawcy stanowiące zgodę na doręczenie elektroniczne.

XLS!
 

b. Oświadczenie współwłaściciela, wszystkich współwłaścicieli o wyrażenie zgody na realizację przedsięwzięcia oraz

  • wzór oświadczenia współmałżonka Wnioskodawcy.

XLS!

XLS!

 

2. Instrukcja wypełniania wniosku o dofinansowanie w formie dotacji w ramach Części 4) Programu.

XLS!
 

a. Wykaz dochodów w zakresie niepodlegającym opodatkowaniu na podstawie przepisów o podatku dochodowym od osób fizycznych wymienionych w art. 3 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych.

PDF!
 

b. Koszty kwalifikowane do poszczególnych rodzajów przedsięwzięć.

PDF!
 

3. Ogłoszenie o zmianie Programu Priorytetowego Czyste Powietrze.

PDF!
  4. Wzór Pełnomocnictwa wraz z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych pełnomocnika Wnioskodawcy PDF!
 

a. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych przez wfośigw dla pełnomocnika.

PDF!

 

III.

 

Wniosek o wypłatę dotacji w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze.

 
 

1. Informacja - Składanie wniosku o płatność.

PDF!
 

2. Wniosek o płatność.

 
 

Wniosek należy wypełnić po zalogowaniu się na stronie https://gwd.nfosigw.gov.pl

 
 

a) Dokument podsumowujący audyt energetyczny z instrukcją wypełniania

XLS!
 

3. Instrukcja wypełniania wniosku o płatność w ramach Programu Priorytetowego Czyste Powietrze.

XLS!
 

a. Protokół odbioru prac wykonawcy.

  • Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych wykonawcy.

XLS!

XLS!

 

b. Zaświadczenia operatora sieci dystrybucyjnej (dotyczy mikroinstalacji fotowoltaicznej).

XLS!
 

c. Oświadczenia o dokonaniu zapłaty faktury.

PDF!
 

d. Oświadczenia dotyczącego poprawy lub wyjaśnienia zapisów protokołu odbioru wykonawcy.

XLS!