6 grudnia br. w siedzibie Funduszu podpisano umowę dotacji na dofinansowanie zadania pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z funkcją ograniczania stref skażeń chemicznych” realizowanego przez Gminę Kłodawa.
Umowę podpisali: w imieniu beneficjenta: Anna Mołodciak - Wójt Gminy przy kontrasygnacie Agnieszki Chudziak – Skarbnika Gminy, ze strony Funduszu: Jolanta Fedak - Prezes Zarządu oraz Michał Stosik - z-ca Prezesa Zarządu.
Koszt całkowity brutto zadania wynosi 821.640,00 zł, natomiast wysokość udzielonej dotacji ze środków Funduszu wynosi 410.820,00 zł.
Zakupiony specjalistyczny pojazd wraz z wyposażeniem zostanie przekazany jednostce OSP w Santocku, działającej w strukturach Krajowego Systemu Ratowniczo – Gaśniczego. Realizacja zadania stanowi również wsparcie techniczne krajowego systemu reagowania kryzysowego. Jednostka nie dysponuje obecnie pojazdem, który pozwoliłby na udział we wszystkich akcjach ratowniczo – gaśniczych, dlatego realizacja zadania stanowi bardzo istotne doposażenie Jednostki oraz silne wsparcie dla jednostek PSP oraz OSP.
autor: Alicja Koszewar
GALERIA ZDJĘĆ: