Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze składa zapytanie ofertowe w przedmiocie zamówienia: wynajem sali konferencyjnej w Zielonej Górze wraz z usługą cateringową na potrzeby konferencji nt. efektywności energetycznej zgodnie z wymaganiami oraz warunkami realizacji określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
- Ofertę należy przygotować w oparciu o wszystkie dokumenty dołączone do niniejszego zapytania ofertowego.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie osobiście lub listownie do siedziby WFOŚiGW
w Zielonej Górze, ul. Miodowa 11, 65-602 Zielona Góra, sekretariat II piętro Funduszu, w terminie do 11.08.2017 r. do godz. 15:00 - W ofercie należy podać: kwotę netto i brutto za wykonanie zamówienia.
W tym cenę za wynajęcie sali konferencyjnej oraz koszt usługi cateringowej za jedną osobę.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Wykonawcy.
- Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium: najniżej łącznej oferowanej ceny.
W przypadku, gdy dwóch lub więcej oferentów zaproponuje jednakową najniższą cenę oferowanej usługi Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. - Termin realizacji zamówienia: 04.10.2017 r.
- Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i powinna obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
Ofertę należy przygotować w oparciu o następujące dokumenty:
- Zapytanie ofertowe (pełna treść) >> pobierz
- Załącznik nr 1 - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia >> pobierz
- Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy >> pobierz
- Załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu >> pobierz
- Załącznik nr 4 - Doświadczenie Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat >> pobierz