Beta

Zapytanie ofertowe na okresową dostawę materiałów biurowych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze zgodnie z załączoną specyfikacją (zał. Nr 2).

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze składa zapytanie ofertowe w przedmiocie zamówienia: okresowa dostawa materiałów biurowych do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze zgodnie z załączoną specyfikacją (zał Nr 2).

 

  1. Ofertę należy przygotować w oparciu o wszystkie dokumenty dołączone do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie listownie do siedziby WFOŚiGW w Zielonej Górze, ul. Miodowa 11, 65 – 602 Zielona Góra, sekretariat II piętro Funduszu lub przesłać w formie faxu pod nr 68 4548252,  e-mailem na adres sekretariat@wfosigw.zgora.pl, w terminie do 16.03.2017 r. do godz. 14:00.
  3. W ofercie należy podać:

- typ produktu, kwotę  netto i cenę brutto zgodnie ze specyfikacją materiałów biurowych - zał. Nr 2,

- łączną oferowaną kwotę  netto i cenę brutto - zał. nr 3.

  1. Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o kryterium: najniżej łącznej oferowanej  ceny.
  2. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia w okresie 3 lat.
  3. Oferta cenowa winna być sporządzona wyłącznie w języku polskim i powinna obejmować całość zamówienia. Formularz należy wypełnić czytelną i trwałą techniką.
  4. Wykonawca gwarantuje wykonanie zamówienia w okresie 3 lat od daty podpisania umowy ze stałą ceną dostarczanych materiałów.
  5. Umowa zostanie podpisana na okres 3 lat i na określoną sumę wartości dostaw.

Uwagi: Wykonawca, który złoży ofertę w formie elektronicznej (skan formularza ofertowego), a jego oferta zostanie uznana za najciekawszą, zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, pisemnej oferty (oryginału).

Ofertę należy przygotować w oparciu o następujące dokumenty:

  •  Zapytanie ofertowe (pełna treść) >> pobierz  
  • Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1. >> pobierz
  • Specyfikacja Materiałów Biurowych - załącznik nr 2 >> pobierz
  • Formularz ofertowy – załącznik nr 3 >> pobierz
  • Oświadczenie o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 >> pobierz
  • Doświadczenie Wykonawcy w okresie ostatnich trzech lat – załącznik nr 5 >> pobierz
Załączniki: