WAF/ES-212-33/2/18
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.
Działając w imieniu Zamawiającego Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze , zawiadamiam o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Kompleksową dostawę energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy ulicy Miodowej 11, w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2022 r. tj. 4 lat.
Uzasadnienie
Zamawiający wyznaczył okres świadczenie usługi w okresie 48 miesięcy tj. przez 4 lata. W związku z trudnością określenia cen energii i możliwości zatwierdzenia ich przez Prezesa Urzędu Regulacji Cen po trzech latach świadczenia usługi, Zamawiający skraca termin realizacji usługi do 36 miesięcy tj. trzech lat i ogłasza postępowanie na Kompleksową dostawę energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do budynku Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze przy ulicy Miodowej 11, w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2021 r. tj. 3 lat.