10 sierpnia br. w siedzibie Funduszu nastąpiło podpisanie umowy o dotację zadania pn. „Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego wraz ze sprzętem do ograniczania stref skażeń chemiczno- ekologicznych i ochrony osobistej ratowników dla Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP Nr 2 w Zielonej Górze”, realizowanego przez Miasto Zielona Góra – Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze.
Zadanie polega na doposażeniu Jednostki Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze w lekki samochód rozpoznawczo – ratowniczy wyposażony m.in. w sprzęt łączności i ochrony osobistej ratowników. Celem realizowanego zadania jest poprawa stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego i ochrona przed skutkami nadzwyczajnych zagrożeń środowiska na terenie Miasta Zielona Góra oraz Powiatu Zielonogórskiego.
Umowę podpisali:
Mariusz Herbut – Prezes WFOŚiGW
oraz
Piotr Jankowiecki – Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Zielonej Górze
Koszt całkowity brutto i koszt kwalifikowany zadania wynosi 227.700,00 zł.
Wysokość udzielonej dotacji ze środków WFOŚiGW wynosi: 101.475,00 zł.
Termin realizacji zadania: 10.10.2021r. – 30.09.2022r.