Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie w ramach Programu Priorytetowego pn. „Usuwanie dzikich wysypisk i rekultywacja terenów zdegradowanych”.
W Programie uczestniczyć mogą:
- jednostki samorządu terytorialnego,
- Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
z terenu województwa lubuskiego.
W ramach Programu Fundusz dofinansuje przedsięwzięcia dotyczące usuwania dzikich wysypisk i rekultywacji terenów zdegradowanych, w formie dotacji w wysokości do 90%. Szczegółowy zakres przedsięwzięć wskazany został w Programie Priorytetowym.
W celu uzyskania dofinansowania należy złożyć w Funduszu wniosek o dofinansowanie. Nabór wniosków jest ciągły.
Za datę złożenia wniosku uznaje się:
- datę wpływu papierowej postaci wniosku do WFOŚiGW w Zielonej Górze jeżeli wniosek o dofinansowanie został dostarczony przez Wnioskodawcę lub przedstawiciela Wnioskodawcy osobiście albo za pośrednictwem kuriera lub
- datę nadania papierowej postaci wniosku w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (w latach 2016-2025 funkcję operatora wyznaczonego w rozumieniu tej ustawy pełni Poczta Polska S.A.), lub
- datę wysłania wniosku na skrzynkę podawczą WFOŚiGW w Zielonej Górze znajdującą się na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Aktualne dokumenty Programu:
- Program Priorytetowy – uchwała Rady Nadzorczej Funduszu
- Wniosek o dofinansowanie
- Efekt edukacyjny – „poradnik”
- Wniosek o wypłatę
- Rozliczenie końcowe