Szanowni Państwo!
Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze informuje, że w dniu 30 stycznia 2017 r. Uchwałą Rady Nadzorczej WFOŚiGW w Zielonej Górze przyjęto do realizacji w roku 2017 w ramach komponentu Ochrona Atmosfery Program priorytetowy pn. „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej” >> pobierz
Celem programu jest poprawa jakości powietrza poprzez ograniczenie emisji zanieczyszczeń oraz zmniejszenie zużycia energii w budynkach poddanych termomodernizacji.
Program skierowany jest do stowarzyszeń, fundacji, kościołów, kościelnych osób prawnych, związków wyznaniowych – prowadzących działalność wychowawczą, skierowaną do dzieci i młodzieży w obiektach do całodobowego pobytu.
Szczegółowe informacje dotyczące udzielenia wsparcia finansowego określone zostały w treści Programu.
Warunkiem zgłoszenia do Programu jest złożenie wniosku o dofinansowanie na formularzu właściwym dla komponentu Ochrona Atmosfery OA:
- Wniosek część A 2017 >> pobierz,
- Wniosek część B OA 2017 >> pobierz,
- Wniosek część C dotacje 2017 >> pobierz
wraz z wymaganymi załącznikami:
- Audyt energetyczny opracowany zgodnie z zapisami pkt 6 ppkt 3 Programu,
- Karta efektu ekologicznego OA >> pobierz,
- Oświadczenie Wnioskodawcy o prowadzeniu działalności we wskazanym w Programie zakresie oraz o przeznaczeniu obiektu >> pobierz.
O zakwalifikowaniu wniosku do dofinansowania decydować będzie kolejność złożenia kompletnych, poprawnych wniosków.
Nabór wniosków o dofinansowanie odbywa się w terminie od 06 lutego 2017 r. do 28 kwietnia 2017 r. (dla wniosków przekazywanych pocztą decyduje data stempla pocztowego).
Wnioski złożone po 28 kwietnia 2017 r. nie będą rozpatrywane.
W celu uzyskania szczegółowych informacji o naborze wniosków o dofinansowanie proszę kontaktować się z biurem WFOŚiGW w Zielonej Górze osobiście lub telefonicznie: 068 419 69 30.
Zarząd
WFOŚiGW w Zielonej Górze